24xToshiba czy Samsung?

Autor: Krzysztof Jagiello (kjagiell_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 00:51:21 MET DST

Witajcie!!!

Który z nich jest lepszy? (samsung odczytuje prawie wszystkie standardy)
Teraz mam starą Toshibę i wsio by było O.K. gdyby nie jej usypianie i
rozkręcanie
brrr...
Z postów wynika, że u jednych usypia, u innych nie. Jak to jest?
Jak wygląda to w przypadku Samsunga? (Prosiłbym o odpowiedzi tylko
użytkowników.
Pisma prenumeruję i wiele razy na ich testach i wyborach się zawiodłem)

--
Pozdrawiam! Krzysztof Jagiello