Lamerskie pytanie

Autor: Krzysztof Jagiello (kjagiell_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 00:51:20 MET DST

Witajcie!!!

Zamierzam zmienić płytę główną w kompie.
Ze względu na to, że wypadłem trochę z "obiegu", mam takie pytania:
1. Czym się różnią płyty TX od ATX (czy lepiej zakupić płytę z innym
chipsetem?
Jeśli tak to dlaczego?).Prosiłbym praktyków, jaki teoretyków o
przedstawienie + i -
2. Teraz ma starą FX, ale nowe dyski, nową kartę graficzną (dyski 2x Caviar
2,1GB).
Czytałem gdzieś, żę z dyskami może być kłopot? To prawda?
3.Last but not least: jaką firmę wybrać? Asus?

W tej chwili nie przychodzi mi więcej pytań do głowy, ale mile widziane
wyczerpujące
wypowiedzi (wypisania :-) jeśli by zaśmiecały listę to please na priv.

--
Pozdrawiam! Krzysztof Jagiello