Re: 24xToshiba czy Samsung?

Autor: Robert'Oz (ldzzn_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 09:51:02 MET

Witam.
Jezeli chodzi o usypianie Toshiby to radze przeczytac
dokladnie pliki typu readme na dyskietce z driverami.
( a dokladniej plik "options.txt")
Czas po ktorym nastepuje usypianie mozna ustawic
w zakresie od 0.125s do 32min.
Odpowiada za to opcja /C przy ladowaniu sterownika Toshiby.
Np: "devicehigh=c:\atapi\toshv214.sys /D:MSCD000 /C:D /V"
W tym przykladzie D oznacza usypianie po 8 min.
Dla osiagniecia takiego samego efektu sterownik ten
mozna ladowac z config.sys takze dla W95.

--
Pozdrawiam