Re: 24xToshiba czy Samsung?

Autor: Alex (Alex_at_INTER.INTERTELE.PL)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 20:12:34 MET

Czesc ja jestem szcesliwym posiadaczem Toshiba 24x niedawno go wlasnie
kupilem i mialem ten sam dylemat co ty ale postawilem na Toshibe!!!
Z danych technicznych Toshiba czyta o 2 formaty wiecej od Samsunga ale
ma jedna wade to usypianie:(
Czytan nawet takie plytki ze zadko ktory cd-rom je przeczytal (ostatni
taka mialem Samsung jej nie przeczytal)
Nie wiem jak jest u samsunga z tym usupianiem ale ma ta wade(samsung )
rze sie dlugo rozpedza!!!
Po przeczytaniu testow w Chipie 10/97 i po radach uzytkownikow min. z
grup dydk. poswtawilem na Toshibe i nie narzekam tylko ta jedna wada
usypianie
Czesc

Witajcie!!!

Który z nich jest lepszy? (samsung odczytuje prawie wszystkie standardy)
Teraz mam starą Toshibę i wsio by było O.K. gdyby nie jej usypianie i
rozkręcanie
brrr...
Z postów wynika, że u jednych usypia, u innych nie. Jak to jest?
Jak wygląda to w przypadku Samsunga? (Prosiłbym o odpowiedzi tylko
użytkowników.
Pisma prenumeruję i wiele razy na ich testach i wyborach się zawiodłem)