Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: virtuoso (mpietrz_at_ibm.net)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 16:18:16 MET DST

Andrzej Lewandowski wrote:

> Ja nie jestem co prawda "magikiem" ale mnie tez NT nie paadl ani razu.
> Jak rowniez na zadnym z 70 komputerow w firmie. Moje doswiadczenia z
> W95 jest mniejsze, bo mamy tylko 5, i mam jedne w domu. Te ostatnie
> padly raz, bo przez pomylke cos skasowalem.
>
> Ja mysle ze w Polsce tak padaja bo tam sa jakies inne komputery. No i
> postkomuna macza w tym swe brudne palce...
>
> A.L.

Ja tez nie moge sie uwazac za magika komputerowego, ale jak dotychczas
Windows'95 ktorego juz od dluzszego czasu uzywam nigdy mi jakos nie
'padl.' Nigdy nie mialem nieprzyjemnosci (odpukac!) miec jakichkolwiek,
nawet najmniejszych problemow z tym programem. Poniewaz nie siedze, jak
co niektorzy "computer wizards," 'po uszy' w komputerach i programach,
nie bardzo wiem co jest takiego zlego z tym programem ze uchodzi on za
taki kiepski (w poronaniu z innymi programami). Czy moglby mi ktos
wytlumaczyc o co tu chodzi i wskazac na co mam zwrcac uwage zeby takiego
ewentualnego 'padniecia' programu uniknac?
Z gory dziekuje,

Vir.