Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 23:41:26 MET DST

On Thu, 23 Oct 1997 16:55:44 GMT, lewando_at_ibm.net (Andrzej
Lewandowski) wrote:

>O swieta naiwnosci...Ktos ma dosyc dziecinne pojecie o tym jak
>nauka/przemysl daiala....

 Nie mam zludzen jak jest obecnie. Robi sie badania rynkowe itd. a
potem pod to cos opracowuje. Nawet w Polsce granty przeznacza sie na
zwiazane z konkretnym zamowieniem projekty. Jednak w pionierskich
czasach gdy nie bylo takich wytycznych, bo jeszcze nie powstal rynek,
swoboda tworcow nie byla ograniczana pierdolami tylko inteligencja
(lub jej brakiem).
Sa tez dzialy przemyslu, gdzie nie robi sie byle czego tylko po to by
zdazyc przed konkurencja, ale po to by efekt koncowy byl dobry.
Dlatego nie obawiam sie, ze na promach kosmicznych, w kopalniach, w
przemyslowych liniach produkcyjnych zacznie sie instalowac Windows -
bo tam oprogramowanie musi byc dobre, no i M$ chyba nigdy nie zdola
napisac samodzielnie systemu real time :)

milosz danielewski