Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Slawek (sd000001_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 00:04:32 MET DST

milosz danielewski wrote in message <3459c0d8.18306271_at_news.icm.edu.pl>...
>On Thu, 23 Oct 1997 16:55:44 GMT, lewando_at_ibm.net (Andrzej
>Lewandowski) wrote:

> Nie mam zludzen jak jest obecnie. Robi sie badania rynkowe itd. a
>potem pod to cos opracowuje. Nawet w Polsce granty przeznacza sie na
>zwiazane z konkretnym zamowieniem projekty. Jednak w pionierskich
>czasach gdy nie bylo takich wytycznych, bo jeszcze nie powstal rynek,
>swoboda tworcow nie byla ograniczana pierdolami tylko inteligencja
>(lub jej brakiem).

Pionierskich czasach?
Chlopie chodzilo o system do obslugi elektronicznej centrali telefonicznej.
Obudz sie czlowieku bo ci to sojcalistyczne spojrzenie na postep nauke
 i technologie za diabla ni wytlumaczy czemu wlasnie w USA.
A to tylko wlasnie pieniadze i organizacja pracy tlumaczy.

I nie mow ze to zle bo zostal bys z RIADEM do dzis gdyby bylo inaczej.