Re: tloczenie CD

Autor: Michal Rosiński (michal97_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 23:29:38 MET DST

Marcin Rosiek wrote:

> Dzieki, ale jeszcze jedna sprawa: czy płyta matka rozni sie czyms od
> zwyklego zlotego krazka - czy nagrywajac krazek na normalnej
> nagrywarce moge zaniesc go do tloczenia jako matke?
>
> Pozdrawiam
> Marcin Rosiek

Nie, poniewaz plyta matka jest wykonana najczesciej ze szkla, lub czegos
podobnego.
Ponadto nie jest plaska ale zawiera wlasnie to co ma byc wytloczone na
wielu kopiach plyty. Do takiej matrycy wrzuca sie krazek plastiku,
tloczy, pokrywa sreberkiem i nanosi warstwe wierzchnia (ochronna). No i
masz gotowa plytke.

pozdrawaiam
michal97_at_polbox.com