Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Slawek (sd000001_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 01:52:25 MET DST

writes:
>Po przejsciu z windows 3.11 na 95 moj domowy komputer zaczal padac
>z zastraszajaca czestotliwoscia. Wystarczylo mu jednak wymienic
>radiator na procesorze Cyrix i wszystko wrocilo do normy. Wtedy
>wlasnie dowiedzialem sie ze Cyrixy grzeja sie znacznie bardziej niz
>Pentium i wymagaja wiatraczka z wiekszym wentylatorem.
>Druga rzecza o ktorej wszyscy co psiocza na Windows niezawsze wiedza,
>ze trzeba jednak spedzic chwilke nad ich poprawna konfiguracja. To
>sie naprawde oplaci.

No i dla wilu trzeba wytlumaczyc ze windows kosztuja cos okolo $99 a nie
kilka zlotych
 na gieldzie podobnie oprogramowanie no i procesor nie bez powodu ma podana
predkosc.
Ale jak kiedys czytalem wiekoszsc komputerow w Polsce jest skladana w
piwnicy i mnostwo
jest fachowcow wirc nir tzreba kupowac "gotowych".
Itp itd.
I zaraz sie ktos obrazi.
Ja bym sie obrazil gdyby mi windows tak padalo. Obrazil bym sie na tych
fachowcow.