Re: CRACK do PAJĄCZKA

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 17:48:54 MET DST

> Masz pelna slusznosc. Przypomnijmy, ze zagranicznych tez nie,
> bo sobie malomózgowiec dopowie ,,co nie jest zabronione ...''

Zagranicznych sie nie piraci? Toz to paranoja.
Ciekawe czy chociaz ktos na tej liscie uzywa legalnego systemu
operacyjnego? Winslows'95 wielu co prawda dostalo z komputerem, ale na
ogol bez instalek, a reinstalowalo ladne pare razy.
Zas ludzi uzywajacych czegokolwiek rozsadniejszego (np. DOSa) w wersji
legalnej moznaby policzyc na palcach

Na temat kasy juz raz sie wypowiadalem w cokolwiek chamskim sposob (sorry
jeszcze raz, wiecej nie bede): nie stac mnie nawet na upgrade sprzetu, a
wlasnie dysk mi sie zwalil - za co kupie nowy? I jakbym mial jeszcze
kupowac software... :-(
Po prostu legalne oprogramowanie mozna kupowac w cywilizowanych krajach,
gdzie wspolczynnik zarobki/ceny jest kilkanascie razy wyzszy niz w
Polandzie.

Where do YOU want to die today? *
                              **
 e-mail: kilobyte_at_iname.com