Re: CRACK do PAJĄCZKA

Autor: Slawek Wegorzewski (slawekw_at_wonet.com.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 18:33:55 MET DST

Adam Borowski wrote:

> Zagranicznych sie nie piraci? Toz to paranoja.
> Ciekawe czy chociaz ktos na tej liscie uzywa legalnego systemu
> operacyjnego? Winslows'95 wielu co prawda dostalo z komputerem, ale na
> ogol bez instalek, a reinstalowalo ladne pare razy.

Odkad microsyf wprowadzil OSR2, 95% osob razem z komputerem dostaje
plyte CD z win '95, dyskietke startowa i manual (z numerem seryjnym).

> Zas ludzi uzywajacych czegokolwiek rozsadniejszego (np. DOSa) w wersji
> legalnej moznaby policzyc na palcach

Zauwaz, ze na tej liscie duzy procent osob to administratorzy sieci itp.
a wiec z racji wykonywanego zawodu wiekszosc potrzebnych im aplikacji
maja legalne. Dotyczy to tez systemu.
Sama mam legalnego Dosa (6.22), Win 3.11, Win'95 i pre innych aplikacji.

> Na temat kasy juz raz sie wypowiadalem w cokolwiek chamskim sposob (sorry
> jeszcze raz, wiecej nie bede): nie stac mnie nawet na upgrade sprzetu, a
> wlasnie dysk mi sie zwalil - za co kupie nowy? I jakbym mial jeszcze
> kupowac software... :-(

Jak kogos nie stac na kupno samochodu, to jezdzi autobusem lub chodzi
piechota, a nie okradajac samochody sasiadow na parkingu narzeka, ze
benzyna podrozala...

> Po prostu legalne oprogramowanie mozna kupowac w cywilizowanych krajach,
> gdzie wspolczynnik zarobki/ceny jest kilkanascie razy wyzszy niz w
> Polandzie.

Skoro na ceny nie masz wplywu, to postaraj sie cos zrobic z zarobkami...
Acha, ty studuijesz... Mam kilku kolegow, ktorzy musieli rzucic studia,
bo ich nie bylo na nie stac.

--
--====###### LoRD De VenGoSH ######====--