Re: CRACK do PAJĄCZKA

Autor: Chester E.M. (baza_at_torun.pdi.net)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 18:36:03 MET DST

Adam Borowski wrote:

> Zagranicznych sie nie piraci? Toz to paranoja.
> Ciekawe czy chociaz ktos na tej liscie uzywa legalnego systemu
> operacyjnego? Winslows'95 wielu co prawda dostalo z komputerem, ale na
> ogol bez instalek, a reinstalowalo ladne pare razy.

Kupując komputer z licencjonowanym oprogramowaniem np. wersję
preinstalowaną systemu operacyjnego masz prawo do wykonania jednej
kopii zapasowej licencjonowanego oprogramowania.
Płaci się za użytkowanie oprogramowania a nie za nośnik !!!

Oczywiście cena nośnika jest wkalkulowana ;))).

W związku z czym jeżeli kupiłeś komputer z preinstalem,
powinieneś dostać duplikator na dysku twardym (tak jest np. w
notebookach Acera) i możesz sobie zarchiwizować instalację
na dowolnym nośniku.

Jeżeli chcesz, mogę Ci na priv. podesłać wykładnię licencji
Microsoft.
--------

Taki zaś będzie koniec
zaszłości światowych