Re: Precz z Agentem! Co lepszego?

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 00:20:46 MET DST

On Fri, 17 Oct 1997 21:17:51 GMT, poeta_at_lib.amu.edu.pl (Michal Muras) wrote:

>no dobra, widze ze rzeczywiscie to chyba wina news.tpsa
>Ale czy to jest przypadlosc chroniczna, czy tylko przejsciowa (przy
>zmianie serwera news musialbym sciagac wszystko od nowa i stracilbym
>oznaczenie ktore wiadomosci czytalem a ktore nie , ktore watki ma
>Agent sledzic a ktore ignorowac itp - a moze jest jakis sposob na
>bezbolesna zmiane serwera news ???)

Nie ma tak lekko :) Za korzystanie z uslug TPSA trzeba slono zaplacic.

>BTW, czy przy zmianie serwera nie strace na szybkosci (ak lacze sie
>przez TPSA to chyba news.tpsa.pl jest dla mnie najszybsze ? )

news.icm.edu.pl jest dosc szybkie

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
F1LC: http://www.kki.net.pl/f1/competition/competition.html
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --