Re: Gravis a Direct X

Autor: Jacek Blaszczyk (jacbla_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 00:57:57 MET DST

Janusz Goliński wrote:

> Czy ktos jest w stanie mi powiedziec dlaczego nie ma sterownika dla
> Gravisa
>
> chodzi konkretnie o Directsound?

Ja mam MAXa i jest obsluga Directsound.Tylko "audio driver - no hardware
support"
Sterowniki sa na ftp Gravisa.
Zainstaluj tez directx 5 - kilka gier zaczyna dzialac.

> Bez tego sterownika wszystkie gry windowsowe kaszla...

U mnie wszystkie (oprocz Quake'a pod win) dzialaja,ale co sie z nimi
nameczylem...

Sam zastanawiam sie nad SB AWE.

Jacek Blaszczyk
< jacbla_at_polbox.com >