Re: Precz z Agentem! Co lepszego?

Autor: Michal Muras (poeta_at_lib.amu.edu.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 23:17:51 MET DST

On Tue, 14 Oct 1997 18:35:53 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>To nie Agent winny, ale serwer news. Uzywaj innego niz news.tpnet.pl, bo
>widze, ze:
>uzywasz wlasnie TPSA-owego.

no dobra, widze ze rzeczywiscie to chyba wina news.tpsa
Ale czy to jest przypadlosc chroniczna, czy tylko przejsciowa (przy
zmianie serwera news musialbym sciagac wszystko od nowa i stracilbym
oznaczenie ktore wiadomosci czytalem a ktore nie , ktore watki ma
Agent sledzic a ktore ignorowac itp - a moze jest jakis sposob na
bezbolesna zmiane serwera news ???)
BTW, czy przy zmianie serwera nie strace na szybkosci (ak lacze sie
przez TPSA to chyba news.tpsa.pl jest dla mnie najszybsze ? )

          ByE
                  Michal Muras