OpenDos 7.01 Caldery

Autor: Michal Muras (poeta_at_lib.amu.edu.pl)
Data: Sat 18 Oct 1997 - 03:33:13 MET DST

Słyszałem (czytałem) o nowej wersji systemu MS- DOSopodobnego
- same ochy i achy, w dodatku bezpłatny.Chciałem go wypróbować,
poszedłem na jego stronę firmową (http://www.caldera.com o ile dobrze
pamiętam), wciskam 'Download', czekam parę minut i ... czekam i nic.
(rzut oka na licznik impulsów --> 'Disconnect') Po kilku próbach (już
nie przez modem :-) ) Czasami udało mi się zacząć transmisję , lecz
ani razu nie wytrzymała dłużej niż parę procent. (FTPem wogóle nie
dało rady ściągnąć cokolwiek od nich - może mam za mało cierpliwości
:-)) ) Znajomy także próbował, jego rekord to było 2.5 dnia (!!!)
ściągania (proces pod W95) - także połączenie przerwane przed
zakończeniem akcji ;-<

Może ktoś zna jakiś inny adres, skąd można go zdobyć - jeśli tak to
proszę o URL ;
 lub komuś udało się ściągnąć go w całości - człowieku, udostępnij go
na jakiejś stronie (choćby na chybcika założonej specjalnie w tym celu
na Polboxie) - znam conajmniej 4 ludzi , którzy byliby tym
zainteresowani, a na pewno na tej grupie znajdzie się ich więcej.

          ByE
                  Michal Muras