Re: OpenDos 7.01 Caldery

Autor: Vino (vino_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 00:57:17 MET DST

Michal Muras wrote:

> Słyszałem (czytałem) o nowej wersji systemu MS- DOSopodobnego
> - same ochy i achy, w dodatku bezpłatny.Chciałem go wypróbować,
> poszedłem na jego stronę firmową (http://www.caldera.com o ile dobrze
> pamiętam), wciskam 'Download', czekam parę minut i ... czekam i nic.
> (rzut oka na licznik impulsów --> 'Disconnect') Po kilku próbach (już
> nie przez modem :-) ) Czasami udało mi się zacząć transmisję , lecz
> ani razu nie wytrzymała dłużej niż parę procent. (FTPem wogóle nie
> dało rady ściągnąć cokolwiek od nich - może mam za mało cierpliwości
> [...]

    Nie trudz sie. ogladalem to. Zainstalowalem na kompie i
przetestowalem. Na pierwszy rzut oka fajowe. Podczas instalacji masz
full opcji i innych bajerow. System posiada takze multitasking (dziala!
sprawdzale, odpalilem dwie sesje DosNavigatora i jedna sesja kopiowala
pliki a nadrugiej robilem co innego ) jak i Task Managera. Jedno rozni
sie od drugiego.
Dodatkowo system moze pracowac w trybie PMode. ale i tak go wywalilem.
Nie ma multiconfiga (menu w Configu) co go dyskwalifiuje (dla mnie).
Poza tym multitasking jest roche niedopracowany i nie wszystko potem sie
chcialo odpalac.
Niby system tez jest sieciowy ale zadnych siecowych driverow nie ma.

To takie moje skromne zdanie nt tego DOS'a.

Vino

--
##  ##  ##  ##  ##   ####  IRC nick:   Vino
##  ##  ##  ### ##  ##  ## Channels:   @#pentagon, #polska