Re: OpenDos 7.01 Caldery

Autor: Piotr Goral (pgoral_at_neutron.elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 11:01:32 MET DST

Michal Muras (poeta_at_lib.amu.edu.pl) wrote:
: Słyszałem (czytałem) o nowej wersji systemu MS- DOSopodobnego
: - same ochy i achy, w dodatku bezpłatny.Chciałem go wypróbować,
: poszedłem na jego stronę firmową (http://www.caldera.com o ile dobrze
: pamiętam), wciskam 'Download', czekam parę minut i ... czekam i nic.
: (rzut oka na licznik impulsów --> 'Disconnect') Po kilku próbach (już
: nie przez modem :-) ) Czasami udało mi się zacząć transmisję , lecz
: ani razu nie wytrzymała dłużej niż parę procent. (FTPem wogóle nie
: dało rady ściągnąć cokolwiek od nich - może mam za mało cierpliwości
: :-)) ) Znajomy także próbował, jego rekord to było 2.5 dnia (!!!)
: ściągania (proces pod W95) - także połączenie przerwane przed
: zakończeniem akcji ;-<

: Może ktoś zna jakiś inny adres, skąd można go zdobyć - jeśli tak to
: proszę o URL ;
: lub komuś udało się ściągnąć go w całości - człowieku, udostępnij go
: na jakiejś stronie (choćby na chybcika założonej specjalnie w tym celu
: na Polboxie) - znam conajmniej 4 ludzi , którzy byliby tym
: zainteresowani, a na pewno na tej grupie znajdzie się ich więcej.

:) Mam nadizeje ze juz masz - a jak nie to mam go ja... sciagnolem
tak poprostu - odpalilem modem i moj linux go pociagmnol - ja zeby
czasu nie tracic poogladalem http (bo modem sie polanczyl na 33600
a transmisja szla wolniej - szkoda takiego niewykorzystanego pasma) :)
Nie wiem czary czy co?? (nadmienie ze sciagalem z caldery a nie mirrorow)
a moze poprostu sciagnolem w wakacje - wczesnie gdy jeszcze nie byl
znany..... sprawdz w mirrorach...

: ByE
: Michal Muras

--
    Piotr Goral
    Wydzial Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej