Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Stefan Ziemski (zie_at_uebemc.siemens.de)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 14:32:30 MET DST

Andrzej Lewandowski wrote:

> Mam kuchenke mikrofalowa, NIESLYCHANIE inteligentna. Niestety, mimo ze
> ja i moja malzonka posiadamy doktoraty z komputerologii, nie jestesmy
> w stanie rozgryzc i zapamietac co trzeba zrobic zeby wykonacj jakis
> wymyslny program, na przyklad rozmrozic mieso z zamrazalnika.
>
> Mamy VCR... Itd. Na polce mam specjalne pudlo w ktorym trzymam
> instrukcje do wszystkiego - bez studiowania instrukcji SIE NIE DA!!!
>
> To sie nazywa "zwyciestwo technologii nad zdrowym rozsadkiem".

Tez znam ten problem. Dlatego teraz, jesli kupuje telewizor lub video,
to klade nacisk na jakosc obrazu i dzwieku, prostote obslugi
i brak wymyslnych funkcji (za ktore w koncu trzeba zaplacic!).
Czesc producentow rozpoznala juz ten trend, na szczescie!

--
Stefan Ziemski
mailto:stezi_at_rocketmail.com