Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 21:11:02 MET DST

In pl.comp.pecet Stefan Ziemski <zie_at_uebemc.siemens.de> wrote:
: Andrzej Lewandowski wrote:
: > Mam kuchenke mikrofalowa, NIESLYCHANIE inteligentna. Niestety, mimo ze
: > ja i moja malzonka posiadamy doktoraty z komputerologii, nie jestesmy
: > w stanie rozgryzc [...]

: Tez znam ten problem. Dlatego teraz, jesli kupuje telewizor lub video,
: to klade nacisk na jakosc obrazu i dzwieku, prostote obslugi
: i brak wymyslnych funkcji (za ktore w koncu trzeba zaplacic!).

: Czesc producentow rozpoznala juz ten trend, na szczescie!

A oby Was ... na emeryture i rybki lowic, wedka moze byc leszczynowa
bez mikroprocesora.

Ja tam lubie jak telewizor [lub dowolne urzadzenie] obok dobrego obrazu i
wygodnej obslugi ma jeszcze cala mase zaawansowanych funkcji.
Nie uzyje - to nie uzyje. Ale czasem sie moga przydac.
A tu ich nie ma, bo jakis dwoch narzeka ze zbyt skomplikowany...
A na pewno nic nie kosztuja - jesli to masowka, to te dwa miesiace wiecej
na dopisanie tych funkcji do programu sterownika kosztuje jakies grosze.

J.