Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 13:26:25 MET DST

"Piotr Misiewicz" <squonk_at_psk2.am.lodz.pl> wrote:

>Racja, takze VMS nie jest na to odporny (trzeba sie dobrze natrudzic, aby
>nie skasowac przypadkowo plikow - sobie jako ownerowi odebrac prawa do
>kasowania, dopiero gdy sie jest bezwzglednie przekonanym o koniecznosci
>extreminacji w/w plikow znowu je przywrocic - tak jak w UNIX'ie.

W RSX-11 jest gorzej - mozna zaprotegowac zbior przed WSZYSTKIMI,
wlaczajac administratora. Sam to zrobilem!!! Tez przez pomylke,
oczywiscie. Oczywiscie, operacja jest nieodwracalna. Faceci z firmy
Digital tez nie potrafili nic zrobic z tym zbiorem.

Debilizm nie jest domena tworcow komputerow, niestety. Mam na biurku
telefon, cyfrowy, a jakze. Podlaczony do komputera. Kosztuje prawie
$1K. MOZE WSZYSTKO!!! Niestety, ma tylko standardowa klawiature i 5
dodatkowych guziczkow. NOZE WSZYSTKO przy pomocy tych guziczkow jak
sie je naciska w odpowiedniej kolejnosci. Tylko ze tej kolejnosci nie
sposob zapamietac! Manual ma ponad 100 stron. Jak nam zainstalowali te
telefony to przyjechal facio z firmy i mial 2 godzinny wyklad jak
to-to obslugiwac. Niestety, nik nie wie. W efekcie telefon za tysiac
dolarow sztuka uzywa sie tak jak zwylky, za 10. Poniewaz marnuje sie
inwestycja, rozwazana jest mozliwosc zatrudnienia (wysoko platnego,
oczywiscie) konsultanta ktory bedzie naciskal guziczki za userow.

Mam kuchenke mikrofalowa, NIESLYCHANIE inteligentna. Niestety, mimo ze
ja i moja malzonka posiadamy doktoraty z komputerologii, nie jestesmy
w stanie rozgryzc i zapamietac co trzeba zrobic zeby wykonacj jakis
wymyslny program, na przyklad rozmrozic mieso z zamrazalnika.

Mamy VCR... Itd. Na polce mam specjalne pudlo w ktorym trzymam
instrukcje do wszystkiego - bez studiowania instrukcji SIE NIE DA!!!

To sie nazywa "zwyciestwo technologii nad zdrowym rozsadkiem".

A.L.