Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Wojtek Rypniewski (wojtek_at_embl-hamburg.de)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 03:30:13 MET DST

In article <3445fa08.0_at_news3.ibm.net>, lewando_at_ibm.net wrote:

> Debilizm nie jest domena tworcow komputerow, niestety. Mam na biurku
> telefon, cyfrowy, [...]
>
> Mam kuchenke mikrofalowa, NIESLYCHANIE inteligentna. Niestety, mimo ze
> ja i moja malzonka posiadamy doktoraty z komputerologii, nie jestesmy
> w stanie rozgryzc i zapamietac co trzeba zrobic zeby wykonacj jakis
> wymyslny program, na przyklad rozmrozic mieso z zamrazalnika.
>
> Mamy VCR... Itd. Na polce mam specjalne pudlo w ktorym trzymam
> instrukcje do wszystkiego - bez studiowania instrukcji SIE NIE DA!!!
>
> To sie nazywa "zwyciestwo technologii nad zdrowym rozsadkiem".

Ja tez taki sprzet kupowalem. Np, kupilem VCR, ktorego do dzisiaj
nie potrafie zaprogramowac. Zauwazylem, ze latwiej mi obsluzyc
synchrotronowa beamline niz swoje VCR. Od tego czasu chytrze
zostawiam wybor swojej zonie, wlasnie dlatego, ze jest ona osoba
zupelnie nietechniczna, moznaby powiedziec technologically challenged.
Wybiera wedlug swojego uznania, a ja trzymam jezyk za zebami
i powstrzymuje sie od przemadrzalych uwag. Od tego czasu mamy
w domu nowy telewizor, zmywarke do naczyn, oraz pralke automatyczna,
wszystko bardzo nowoczesne, inteligentne i programowane ale
jednoczesnie dziecinnie latwe w obsludze. Nawet ja potrafie sobie
poradzic - a jak nie to wiem kogo pytac.

Pozdrawiam,

Wojtek

Wojciech R. Rypniewski          tel: +49-40-89902142
EMBL c/o DESY                   fax: +49-40-89902149
Notkestrasse 85                 E-mail: wojtek_at_embl-hamburg.de
D-22603 Hamburg, Germany        WWW: http://www.embl-hamburg.de/~Wojtek/
One should never believe an experiment
until it has been confirmed by theory.     - Sir Arthur Eddington