Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Slawomir Popiel (spopiel_at_sprynet.com)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 02:22:54 MET DST

A jak w W95 mozna sformatyzowac dysk c, pomylkowo lub celowo? Chyba nie ma
takiej mozliwosci. To znaczy jest, ale trzeba najpierw wyjsc do DOS albo DOS
session in Windows. Tylko po co, gdy sie chce sformatyzowac floppy? To juz
naprawde cgyba wtedy, dgy sie chce samemu sobie zrobic na zlosc.

--
Pozdrowienia,