Re: K56Flex ?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 03:23:00 MET DST

On 15 Oct 97 17:08:24 GMT, "Marmot" <marmot_at_fiko.onet.pl> wrote:
>Cytat z gazety: ".....Natomiast urzadzenia standardu K56FLEX beda dostepne
>w Polsce dopiero jesienia. Jednak ten standard poparlo wiekszosc
>producentow modemow na swiecie (Lucent Technologies,Motorola i wielu
>innych). Z informacji podawanych przez Microcom wynika ze firmy
>opowiadajace sie za K56FLEX kontroluja 80% rynku. Wynika z tego ze
>rozgrywka miedzy X2 i K56 to mecz USR kontra reszta swiata. Wynik wydaje
>sie z gory przesadzony......."

[...]

>Z tego co wiem TPSA wybierze chyba jednak K56Flex, w tej chwili wiekszosc
>ich modemow opiera sie na kosciach ROCKWELLA wiec chyba nie odejda od tego
>"standardu"......Wydaje mi sie ze K56Flex jednak wygra bo USR nie bedzie w
>stanie konkurowac z tak duza konkurencja ....

Z tym konkurowaniem to jest tak, ze oba standardy czekaja w ITU
[miedzynarodowa unia telekomunikacyjna] na zatwierdzenie zeby
zostac "oficjalnym" standardem. Ktory standard ITU zarekomenduje
to ciagle nie wiadomo, i co zadecyduje tez nie do konca wiadomo.

A najsmieszniejsze ze oba produkty sa przygotowane do czysto
programowej zmiany protokolu, i oba obiecaja upgrade za darmo w razie
zmiany standardu :-).

J.