Re: Odp: mp3 z CD - mp3fa15b.zip (1/1)

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 13:28:50 MET DST

Pafcio wrote:
> W porzadku.
> Przepraszam wszystkich, ktorych to dotyczy lub maja do mnie o to
> pretensje. Nie do konca zapoznalem sie ze zwyczajami, choc chcialem
> dobrze.
> Nie przepraszam tylko Grzegorza S. gdyz jako jedyny w tej grupie nie
> potafil upomniec w miare przyzwoity sposob dajac w ten sposob
> swiadectwo swojego pochodzenia.

A to wyszedl z Ciebie kawal chama. Bo jesli sie przeprasza to nie
robi sie wyjatkow. Przeprasza sie za swoje bledy. Interlokutor jest
nieistotny. Jesli cos masz do kolegi Grzegorza to miej odwage mu
to w godny sposob napisac. Co masz do niego. Czego nie lubisz w
jego stylu pisania. Jakie masz uwagi. A nie :

> Panie Szyszlo - przejrzalem ta liste i
> stwierdzam, ze masz pan problemy ze swoim ego. Nauke kultury proponuje
> zaczac od siebie samego.

Jak przekupa. Fe.

Pozdrawiam
         A.A.