Re: Odp: mp3 z CD - mp3fa15b.zip (1/1)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 12:06:59 MET DST

chhrusciel_at_thepentagon.com (Pafcio) wrote:

>Nie przepraszam tylko Grzegorza S. gdyz jako jedyny w tej grupie nie
>potafil upomniec w miare przyzwoity sposob dajac w ten sposob

nie oczekuje przeprosin. w zupelnosci wystarcza mi ze sie zastosujesz.

>swiadectwo swojego pochodzenia. Panie Szyszlo - przejrzalem ta liste i
>stwierdzam, ze masz pan problemy ze swoim ego. Nauke kultury proponuje
>zaczac od siebie samego.

jestem za stary na nauke. Jesli zas chodzi o kulture, i pochodzenie,
to chyba za dlugo siedzisz za granica. bo zdaje sie zapomniales,
ze zwracanie sie po nazwisku uchodzi w polskiej kulturze za duza
niegrzecznosc, wrecz grubianstwo.

>Pozostalym obiecuje, ze nie bede juz wysylac plikow na liste.
>PAFCIO

i tylko o to mi chodzilo. niestety takich jak ty sa cale rzesze, i caly
czas trzeba kogos obrabiac.