Re: Odp: mp3 z CD - mp3fa15b.zip (1/1)

Autor: Pafcio (chhrusciel_at_thepentagon.com)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 01:51:41 MET DST

>From: Przemyslaw Frasunek <venglin_at_platon.man.lublin.pl>
>
>Witaj Pafcio ! Sun, 12 Oct 97 20:33:46 +0200 napisales takie bzdety w
>pl.comp.pecet:

>to jest pl.comp.pecet a nie alt.binaries.*

W porzadku.
Przepraszam wszystkich, ktorych to dotyczy lub maja do mnie o to
pretensje. Nie do konca zapoznalem sie ze zwyczajami, choc chcialem
dobrze.
Nie przepraszam tylko Grzegorza S. gdyz jako jedyny w tej grupie nie
potafil upomniec w miare przyzwoity sposob dajac w ten sposob
swiadectwo swojego pochodzenia. Panie Szyszlo - przejrzalem ta liste i
stwierdzam, ze masz pan problemy ze swoim ego. Nauke kultury proponuje
zaczac od siebie samego.
Pozostalym obiecuje, ze nie bede juz wysylac plikow na liste.
PAFCIO