Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: chester (chester_at_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 13:46:19 MET DST

Zbyszek Czapnik wrote:

> Tak! Konkretnie!
>
> 1. Pobieranie papieru nie działa bezproblemowo!

W pewnych przypadkach tak:1. Papier pylący.
2. Nieodpowiednie warunki przechowywania ( podajnik papieru winien być
przykryty podczas
    przerwy w eksploatacji papieru - zgadzam się z tym, że to kiepski
pomysł)

> 2. Drivery trzeba ściągać z internetu, alo biegać po nie do serwisu!

Nie prawda.Dołączone sterowniki działają w 100% bezproblemowo.

> 3. Pomimo deklaracji 600 dpi ta drukarka nie jest w stanie wydrukować
> pełnej strony z tą rozdzielcością.

Nie zupełnie.Drukarka bez problemu drukuje grafikę rastrową i wektorową
w tej rozdzielczości,
z tym ograniczeniem, że do niektórych aplikacji wymaga rozszerzenia
pamięci.
Podkreślam do niektórych, dlatego, że Photoshop bez problemu drukuje
stronę w 600 dpi.
Dlaczego tak trudno Ci to pojąć. Rozumiesz, że gierka wymaga 16MB RAM, a
nie możesz
pojąć, że do pewnych wydruków potrzebne jest rozszerzenie pamięci ???

> 4. Driverów do NT trzeba szukać u Microsofta bo HP o nich zapomniał.

Nie prawda !

1. Windows NT w wersji 4.0 posiada wbudowany sterownik HP LaserJet 5L -
działa.
2. Drukarkę LaserJet 6L instaluje się na sterowniku 5L. Informacja ta
dostarczana
jest z KAŻDĄ NOWĄ drukarką LaserJet 6L. Sprawdziłem u siebie - DZIAŁAJĄ
be zarzutu - również w sieci.

Z poważaniem
            JŁ