Filtr monitorowy

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 13:42:37 MET DST

Witam
Zostałem zmuszony przez los do kupna monitora (poprzedni - kaput).
Ponieważ nie dysponowałem kasą więc wybrałem najtańszy (800.-) a
mianowicie MTC 15'. Ten skrót to ja tłumaczę Monitor Tani Color.
Obraz nie najgorszy ale ma jedną przykrą wadę. Promieniuje jak jasna
cholera.
Po ok. 4 godz. łzy leją się ciurkiem.

I teraz moja prośba:
Czy ktoś z Szanownych nie posiada zbędnego - nie używanego filtru (nie
siatki) i nie zechciałby odsprzedać po niskiej cenie lub wręcz
podarować? Obiecuję, że po dopływie kasy i kupnie przyzwoitego monitora
zwrócę go właścicielowi lub innemu potrzebującemu.
W grę wchodzi Kraków i inne w promieniu 40 km.

==     MACIEK   ------->   Krakow     ==
== maciekw.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==