Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Chester E.M. (baza_at_torun.pdi.net)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 18:07:50 MET DST

Zbyszek Czapnik wrote:

> Jak się nie da pracować w zgodnie z instrukcją to co zrobić?

???
Podaj konkretny przykład a nie powtarzaj w kółko tych samych, oklepanych
i niewiele znaczących głupot

> Masz na myśli papier toaletowy?
> Jest raczej do czego innego bo HP nie ma do niego podajnika.
> A poza tym lokalny zwyczaj nakazuje podcierać nim......

Jak z Tobą prowadzić normalną dyskusję kiedy Twoje argumenty
są po prostu idiotyczne - bez urazy.

> Dobra reklama dla Twojej firmy! Znaczy we wciskaniu szmelcu jesteście
> dobrzy! Pochwal się nazwą swojej firmy!

Mamy ją w cenniku - potwierdzam. Nikt jej nikomu nie poleca.
Stoi na wystawie z załączonym wydrukiem i ceną. Jeżeli klient
się uprze (czytaj wyrazi życzenie), po prezentacji sprzętu - zalet
i wad prostu wystawiam gwarancję i kasuje pieniądze.
Przy czym do dnia dzisiejszego na 472 sprzedane drukarki HP w moim
oddziale przypada 12 drukarek O4W.

Nie muszę się wstydzić nazwy swojej firmy. Nie będę jednak robił
reklamy na liście. Zainteresowanych nazwą odsyłam do adresu e-mail.

> Polecam Calamusa NT i wydruk pełnostronnicowy TIFFa przy 600 dpi i
> liniaturze rastra 54l/cm, lub przy zastosowaniu rastra
> stochastycznego. HP5L pozwala na wydrukowanie połowy strony ( w
> najlepszym wypadku) a potem drukuje kilkanaście stron kaszy. Na HP5P
> jest wszystko w porządku.
>
> Zbyszek

Tu właśnie popisałeś się wybitną wiedzą na temat drukowania i drukarek.
Przepraszam: Twoja wypowiedź jest po prostu głupia !!!
Drukarka 5P ma 2MB + MEt !!! a 5L tylko 1MB !!!
Dalej nie ma sensu tłumaczenie dlaczego czołgu nie wozi się PickUp'em
a słonia w wózku dla niemowląt.
Przy okazji - do 5L można dołożyć max 8MB.
Poza tym tego typu operacje z tego co się orientuję wykonuje się na
urządzeniach Postscriptowych.
W 5P istnieje możliwość instalacji takiego modułu, być może w tej,
na której drukowałeś jest zainstalowany a o tym zapomniałeś lub
po prostu nie wiesz...
Nie zmienia to faktu, że 2MB + MEt wystarczy, a 1MB nie !!!

P.S.
Przy przeliczaniu rozdzielczości na kilobajty nie zapomnij o dodatkowych
informacjach wysyłanych przez program poza obrazem strony.

                                Z poważaniem
                                           Jerzy Łukasiewicz

--
--------