Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Zbyszek Czapnik (czapnik_at_polbox.com)
Data: Wed 08 Oct 1997 - 21:33:38 MET DST

Dnia Mon, 06 Oct 1997 19:54:30 +0200, "Chester E.M."
<baza_at_torun.pdi.net> napisał:
>Userzy po prostu nie czytają instrukcji i zwyczajnie kombinują.
Jak się nie da pracować w zgodnie z instrukcją to co zrobić?

To fakt!

>Może nie wiesz jak włożyć papier ????
>albo używasz nieodpowiedniego ???
Masz na myśli papier toaletowy?
Jest raczej do czego innego bo HP nie ma do niego podajnika.
A poza tym lokalny zwyczaj nakazuje podcierać nim......

>OKIPAGE 4W ???
>Nie chciałbym za darmo. - Też je sprzedajemy.
Dobra reklama dla Twojej firmy! Znaczy we wciskaniu szmelcu jesteście
dobrzy! Pochwal się nazwą swojej firmy!

>pamięć nie ma tu nic do rzeczy, a jeżeli ktoś ma problemy ze
>skonfigurowaniem
>sprzętu...
>No comments.
>
>jeżeli masz ochotę, za zaliczeniem pocztowym wyślę Ci dowolny wydruk z
>dowolnej aplikacji
>z dowolną rozdzielczością
Polecam Calamusa NT i wydruk pełnostronnicowy TIFFa przy 600 dpi i
liniaturze rastra 54l/cm, lub przy zastosowaniu rastra
stochastycznego. HP5L pozwala na wydrukowanie połowy strony ( w
najlepszym wypadku) a potem drukuje kilkanaście stron kaszy. Na HP5P
jest wszystko w porządku.

Zbyszek