Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Chester E.M. (baza_at_torun.pdi.net)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 18:08:27 MET DST

KaPeS wrote:

> chcialbym zwrocic uwage na pare spraw:
> 1. drukarki HP z serii L byly i sa przeiwdziane do uzyktu domowego przy
> malym obciazeniu a nie do pracy w biurze gdzie ladna ale glupiutka
> sekretarka potrawfi w ciagu dnia przepuscic ryze papieru.
> 2. kto drukuje cytat: "wydruk pełnostronnicowy TIFFa przy 600 dpi i
> liniaturze rastra 54l/cm, lub przy zastosowaniu rastra stochastycznego" na
> HP5L? Do tego potrzebna jest odpowiednia drukarka, a jezeli sa problemy z
> takim drukiem - znaczy ze trzeba kupic nowa drukarke lub przestac sie bawic
> w 600dpi TIFFy.
> [...]

Widzę, że kolega jest praktykiem. Całkowicie dołączam się do tej
wypowiedzi.
Część klientów przy zakupie sprzętu niestety kieruje się tylko ceną
nie zwracając uwagi na przeznaczenie sprzętu.
Znakomitym przykładem są próby wykorzystywania prostych drukarek w...
poligrafii.
Tego komentować nie trzeba.
Mój ton w większości wypowiedzi powodowany jest faktem, że zarzuty
stawiane
produktom HP są po prostu w większości przypadków wyssane z palca, ew.
biorą się ze zwykłej niewiedzy.
Wolałbym doradzić komuś co ma zrobić jeżeli (...) niestety napastliwy
charakter wypowiedzi przypominający polowanie na czarownice skupia
moją uwagę na czymś zupełnie innym.

Zauważyłem, że część dyskutantów "odpuściła temat" w momencie pytania
o konkretny problem. Są też tacy, którzy wymyślają wyimaginowane
problemy.

Zastanawia mnie tylko po co ?
Przecież można było by podzielić się uwagami czy doświadczeniami, ew.
zasięgnąć porady przed dokonaniem zakupu.

                        Życząc wytrwałości

                                Jerzy Łukasiewicz

--
--------