Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Chester E.M. (baza_at_torun.pdi.net)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 19:54:30 MET DST

Hubert DePeSz Lubaczewski wrote:

> Przemysław Raczek wyrzezbil(a) ...

Ja też je sprzedaję i używam, kupiłem 5L i jestem zadowolony.
W ubiegłym roku sprzedaliśmy łącznie 25 000 drukarek HP we wszystkich
oddziałach,
co daje nam pozycję leadera w tej branży.

> pod uwage, ze ok 40% z tego to bylo z winy usera.

U mnie ok 70%
Userzy po prostu nie czytają instrukcji i zwyczajnie kombinują.

Może nie wiesz jak włożyć papier ????
albo używasz nieodpowiedniego ???

OKIPAGE 4W ???
Nie chciałbym za darmo. - Też je sprzedajemy.
Masz wątpliwości ??? Zadzwoń do serwisu dużej firmy, która
to cudo sprzedaje.... HA HA HA.

> to jest argument za czy przeciw oki ???

Myślę, że zdecydowanie tak.

pamięć nie ma tu nic do rzeczy, a jeżeli ktoś ma problemy ze
skonfigurowaniem
sprzętu...
No comments.

jeżeli masz ochotę, za zaliczeniem pocztowym wyślę Ci dowolny wydruk z
dowolnej aplikacji
z dowolną rozdzielczością

> hmm . nie kojarze czy moglo sie tak stac.

Oszczędź czasu, gość po prostu klepał co mu ślina na język itp.

--
--------
Taki zaś będzie koniec