Re: Problem z Windows 95

Autor: Chester E.M. (baza_at_torun.pdi.net)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 19:33:30 MET DST

Tomecki wrote:

> Witam!
>
> Mam nastepujacy problem:
>
> Na komputerze w pracy w Windows 95 wyskakiwal mi notoryczny blad.
> Nie pomagalo przeinstalowywanie systemu.Postanowilem wiec zlikwidowac caly katalog w ktorym byl W95 z poziomu DOSu i zainstalowac Winde od nowa.
> Nie moglem wykasowac paru plikow z polskimi literami w nazwie. Przy probie ponownej instalacji wyskoczyl mi nastepujacy blad:
>
> << TWOJ KOMPUTER MA ZAINSTALOWANY SYSTEM OPERACYJNY. NIE
> MOZE BYC UAKTUALNIONY ZA POMOCA TEJ WERSJI INSTALACYJNEJ.
> MUSISZ MIEC UPGRADE WINDOWS 95 >>

> [...]

Jezu ale bzdety Ci podpowiadają - Wymiękam
Zrób deltree - katalog i po zawodach.
Co ma scandisk do wiatraka ???
Jeżeli to nie pomoże, (a wątpie co by nie ;))) ), po prostu uruchom
system z dyskietki startowej, na której masz obsługę polskiej strony
kodowej. MUSI pomóc :))

Pozdrowionka :))

chester_at_kki.net.pl
UIN 3750468