Problem z Windows 95

Autor: Tomecki (3stan_at_usa.net)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 19:49:07 MET DST

Witam!

Mam nastepujacy problem:

Na komputerze w pracy w Windows 95 wyskakiwal mi notoryczny blad.
Nie pomagalo przeinstalowywanie systemu.Postanowilem wiec zlikwidowac caly katalog w ktorym byl W95 z poziomu DOSu i zainstalowac Winde od nowa.
Nie moglem wykasowac paru plikow z polskimi literami w nazwie. Przy probie ponownej instalacji wyskoczyl mi nastepujacy blad:

<< TWOJ KOMPUTER MA ZAINSTALOWANY SYSTEM OPERACYJNY. NIE
MOZE BYC UAKTUALNIONY ZA POMOCA TEJ WERSJI INSTALACYJNEJ.
MUSISZ MIEC UPGRADE WINDOWS 95 >>

Zaznaczam, ze wersji upgrade nie posiadam. Co mozna zrobic
aby ponownie zainstalowac system bez koniecznosci formatowania dysku twardego?

Pomocy!!!

Tomecki