Re: Co lepsze Tseng ET6000(2MB)+monster czy STB 128

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 08:03:57 MET DST

----------
>Od: Andrzej Bednarczyk <andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl>
>Po pierwsze przesadziłeś ze zwolnieniem - osobiście testowałem
>Lightspeeda i noname'a - różnice dochodziły do ok. 10%. Poza tym
STB ma
>jedną główną wadę - jest nierozbudowywalny czyli 2.25mb i aniciut
>więcej. To na tyle z tą kartą.
Nie wiem czym lub pod czym ja testowales, ale
u mnie w autocadzie Lightspeed byl o ok. 40%
szybszy jesli idzie o wyrysowywanie niz noname,
ktora ja porownywalem, a jesli chodzi o gry to w
duke`u Light... dawal 45fps a no name 30. (na tym samym komputerze)
Przy odtwarzaniu filmow w standardzie MPEG na Light... mozna bylo
otworzyc 3 okna z filmem naraz a noname sie zapychal.
Ponadto pamiec da sie rozszezyc do 4.5 Mb
np. mozna to zrobic w f-mie Commpol w Warszawie.
Sama robocizna nie jest droga.

>Po drugie Hercules Stingray wcale nie jest tańszym rozwiązaniem - na
>giełdzie kosztuje >1000 pln w związku z czym kombo et6000+monster
jest
>nadal tańsze. Poza tym Herk poza możliwością pracy w okienku nie
oferuje
>nic więcej a jest ciut wolniejszy.

Jest tanszym rozwiazaniem, poniewaz kupujac
Stingrey`a masz za razem akcelerator 3D ale
i przyzwoita karte 2D.
Natomiast przyzwoita karta na ET6000 + monster
to kwota rzedu 1100-1250PLN (np. Dynamite128
Herculesa + monster)
Ponadto nie wiem dlaczego na gieldzie Sting....
kosztuje >1000, ja widzialem oferte w sklepie
za ok. 950PLN z vatem)
>An_at_y
> 601 130407

marek