Re: Co lepsze Tseng ET6000(2MB) czy Virge(4MB)

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 07:41:18 MET DST

----------
Od: Jacek Sitowski <terpio_at_friko.onet.pl>

>Mimo ze diamond to tylko diamond ale
>ta karta jest w miare tania i dobra

Czy mam rozumieć, że "diamondy" nie cieszą się najlepszą opinią wśród
znających się na rzeczy?
----------_--------------------------------------
Troche sie niefortunnie wyrazilem, mam calkiem
dobre odczucia jesli idzie o diamonda, choc kiedys
nieco sie zawiodlem, bo mialem wczesniej dwie karty
tego producenta, co prawda nie jakies super
zaawansowane, ale nie mialy one parametrow podanych na
pudelkach przez producenta jesli idzie o
odswiezanie. W przypadku karty z virge`em
mial on wyciagac 100Hz w 800x600 a ledwo
wyciagal 85. wiec stad to moje nienajlepsze
nastawienie, byla to wina driverow, ale jesli
producent cos wypisuje to tak powinno byc a
nie klient musi sam dochodzic co jest albo
sciagac drivery z i-netu od razu po kupnie.
Wiec stad takie niepewne nastawienie, bo
np. w przypadku STB, czy Herculesa parametry
ich produktow zawsze pokrywaja sie z opisami.
Jednak byc moze chlopaki sie poprawili:))
bo monster wydaje mi sie byc dopracowany w 110%:)
marek
\ Marek Oberman Warsaw Poland \ \
 \__e-mail: mareko_at_polbox.com ____________\ \
 / s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl / /