RE: Co lepsze Tseng ET6000(2MB)+monster czy STB 128

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 21:12:36 MET DST

Wniosek nasuwa mi się jeden : testowaliśmy inne noname'y różnych firm
hehehe...

STB firmowo nie ma podstawek pod kolejne 2.25 MB a wlutowywanie ich...
no cóż. Czy przypadkiem nie tracisz w tym momencie gwarancji ?

Kwotę za et6000 + monster podam po weekendzie - jak kupię. Sprawdzę
także ile kosztuje Stingray (przez "A") - cenę >1000 pln wziąłem z
cennika giełdowego. Jak możesz to podaj adres sklepu gdzie jest dostępny
za 950 z vatą...

An_at_y
 601 130407