Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Andrzej Piotr Gilek (apg_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 22:56:15 MET DST

Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> napisał(a) w artykule
> STARY! Nie zauwazyles, ze nie ma trybu stand-by? Trzeba wkladac papier.
Nie
> zauwazyles, ze nie ma prostego toru prowadzenia papieru? Nie zauwazyles
> problemow z driverami pod W95? Nie zauwazyles...
>
> Trzeba sie na serio postarac, zeby tego nie przyuwazyc.

Ze nie wspomne o komunikatach "zaciecie papieru" - czujnik papieru
w HP5L i HP6L to tez "dzielo sztuki" :-(
Swoja droga, jak mi startuje PC-et to drukarka czasem przez
ok. pol minuty nie moze wyjsc ze stanu laczenia i... myszka mi skacze.
Nie pomogla wymiana procesora.
A jak zostaje ostatnia kartka w podajniku to zawsze "zaciecie" -
oczywiscie "logiczne" bo naprawde po prostu nie bierze papieru. :-)

Andrzej