Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 11:13:04 MET DST

Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl) wrote:

Hej,

: z pcq jest roznie, ale tu akurat (w/g mnie) sprawa jest niejednoznaczna.
: tzn. przez moje rece przeslo ok. 30-40 tych drukarek (5l i 6l) i ... nie
: zauwazylem wad wymienianych tu na newsach jako podstawowe w tych

STARY! Nie zauwazyles, ze nie ma trybu stand-by? Trzeba wkladac papier. Nie
zauwazyles, ze nie ma prostego toru prowadzenia papieru? Nie zauwazyles
problemow z driverami pod W95? Nie zauwazyles...

Trzeba sie na serio postarac, zeby tego nie przyuwazyc.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski             http://www.phys.uni.torun.pl/~macias/