Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 04 Oct 1997 - 08:06:41 MET DST

Maciej Pilichowski wyrzezbil(a) ...
> STARY! Nie zauwazyles, ze nie ma trybu stand-by? Trzeba wkladac papier.

hmm ... nie zauwazylem. zawsze mialem min 1-5 kartek.

> Nie zauwazyles, ze nie ma prostego toru prowadzenia papieru?

zauwazylem. ale hmmm ... wiekszosc drukarek nie ma prostego. a mnie to
akurat niespecjalnie przeszkadza. jak bede potrzebowal prostego to
odkupie od kumpla 6mp (akurat sprzedaje).

> Nie zauwazyles problemow z driverami pod W95? Nie zauwazyles...

nie. jakie problemy? u mnie sie zainstalowala od razu beproblemowo (aha.
mam p166, 16mb ram, 4gb hdd, win95 nie osr)

> Trzeba sie na serio postarac, zeby tego nie przyuwazyc.

dostrzeglem jedna rzecz, ktora akurat dla mnie nie jest wiazaca wada.

DePeSz