Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Andrzej Piotr Gilek (apg_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 22:50:34 MET DST

Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> napisał(a) w artykule
> srodku "recenzja" Hp6L. Oczywiscie tytul "drukarka na szostke".
"Recenzent"
> nie zauwazyl ani jednej !!! wady tej drukarki. Wszystko jest super,
wszystko
> jest bajer. I niech mi ktos powie, ze PCQ jest gazeta rzetelna.
>
> Ciekaw jestem tylko, czy biora w lape, czy tak spontanicznie sami z
> siebie.
>
> milego dnia zycze
> hej
> --

Czesc!
To ja pisalem niedawno o tym samym. Przez takie pisane
na kolanach artykuly czlowiek nie dostaje rzetelnej
informacji tylko laurke na czesc firmy HP.
Sam kupilem 1,5 roku temu HP5L wlasnie przez taki glupi artykul.
O wadach dowiedzialem sie "w praniu".

Pozdrawiam!

Andrzej