Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 00:05:17 MET DST

On Tue, 16 Sep 1997 20:27:28 +0200, depesz_at_free.polbox.pl (Hubert DePeSz
Lubaczewski) wrote:

>no tak. bo aby sprawdzic na icq czy dana osoba jest to nie musisz:
>2. znac nicka (uid) osoby

Znac:
a) albo asdresu email
b) albo UIN
c) nicka

Jak widac uzyte jest ALBO a nie I (AND).

>3. zalogowac sie na serwer (owszem program robi to automagicznei, ale
>irce tez)
>4. wydac komende ..... hmmm ... to w icq nie trzeba? sam telepatycznie
>czyta ci w myslach i wie kogo chcesz sprawdzic (aha, wiem o listach
>znajopmych (vide notify w irc), ale zalowmy, ze chcesz sprawdzic kogos
>kogo nie masz na liscie. zrobisz to bez wpisywania komendy ????????? chce
>ten program)

Jesli to nie jest znajomy to go nie sprawdzam - bo to nie znajomy. Nie
zaczepiam obcych na ulicy :).

>a co do domeny ... albo nick albo domena, albo realname. bardzo czesto
>uzywam wyszukiwania po domenach, bo moge znalezc zapomnianych znajomych,
>a czasem warto wiedziec, ze dana osoba jest z np. lublina (aha, czy w icq
>mozna dostac liste wszystkich osob kltore sieciuja z lublina lub okolic
>(albo dowolnego innego miasta ???) ???)

Nigdy nie odczuwalem takiej potrzeby - zwlaszcza, ze moi znajomy na ircu nie
bywaja. ICQ natomiast uzywaja. Widocznie sa leniwi i czuja potrzeby
wpisywania linii w ircu..

A wlasnie probowalem wpisac te WHO. Niestety, logowanie na irc nie powiodlo
sie, oba nicki w uzyciu. Niestety, nie chcialo mi sie zmieniac ustawien
programu.

>tak rozumiem. rozwiazanie pewne, wygodne i nie sypiace sie (no chyba, ze
>jestes podpiety 24h na dopbe i oglosisz wszem i wobec, ze u ciebie na

Dla mnie pewnym rozwiazaniem jest wysylka w poczcie albo wlasnie ICQ.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
F1: http://www.polbox.com/f/formula1/
F1LC: http://www.polbox.com/f/formula1/competition/competition.html
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --