Re: Dziwne wykrywanie EDO ?

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 00:05:25 MET DST

On Tue, 16 Sep 1997 19:28:56 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) wrote:

>"Krzysztof Szymański" <chris_at_use.com.pl> napisał(a):
>
>/> Mialem na mysli nowe chipsety - juz zapomnialem o VX (staruszek).
>
>Nie gadaj głupot, tego VXa kupiłem 3 mies temu - wtedy płyty na TXach
>dopiero wchodziły i były obłędnie drogie

To czemu nie kupiles HX - w przeciwienstwie do VX to jest porzadny chipset.

>A może jeszcze powiesz po co mam za kwartał unowocześniać komputer ???
>Mam P133 puszczony na 2x83 i 64 MB RAM, wskaż mi program dla którego
>to za mało ;->

O, znalazlo by sie sporo gier. :)

>Jeszcze nie zwariowałem (aż tak) żeby kupować każdą nowinkę tylko
>dlatego że ukazała się na rynku ...

Sa tacy co koniecznie musza cos miec - mimo, iz zapewnia to o 1% lepsza
prace niz dotychczasowy system. Mozna to nazwac skrzywieniem ;).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
F1: http://www.polbox.com/f/formula1/
F1LC: http://www.polbox.com/f/formula1/competition/competition.html
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --