Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 09:02:33 MET DST

Radoslaw Poplawski wyrzezbil(a) ...
> Znac:
> a) albo asdresu email
> b) albo UIN
> c) nicka
> Jak widac uzyte jest ALBO a nie I (AND).

na ircu jest tez albo. mozesz szukac albo:
/who *depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl
no, chyba, ze wiemy, ze depesz ma 10 kont na venus i wtedy
/who *venus.ci.uw.edu.pl
uin ??? powiedzmy : /who *real DePeSz*
/who depesz

> Jesli to nie jest znajomy to go nie sprawdzam - bo to nie znajomy. Nie
> zaczepiam obcych na ulicy :).

hmmm .. czyli z nikim nie rozmawiasz? znajomych ma sie wtedy jak sie
nieznajomych przeorbi na znajomych ...

> Nigdy nie odczuwalem takiej potrzeby - zwlaszcza, ze moi znajomy na ircu nie
> bywaja. ICQ natomiast uzywaja. Widocznie sa leniwi i czuja potrzeby
> wpisywania linii w ircu..

hmmm. ja czasem odczuwam. jak np. zechce pojachac rowerem gdzies to wole
sie najpier spytac jaka tam jest pogoda. chyba nawet mam skrypt ktory
wysyla okreslonego msg do wszysktich osob o "pasujacym" adresie.

> A wlasnie probowalem wpisac te WHO. Niestety, logowanie na irc nie powiodlo
> sie, oba nicki w uzyciu. Niestety, nie chcialo mi sie zmieniac ustawien
> programu.

o! i o to mi chodzilo. pytanie bylo jakie ma zalety icq wzgledem irca i
dopiero teraz sie dowiedzialem. nie jest mozliwe by ktos zajal twoje
miejsce. aha. czy do kazdego uin jest przypisany tylko jeden nick?
jesli tak to co bedzie jeak bedziesz chcial zmienic nicka
jesli nie to co sie dzieje jak ktos o innym uin wybral tego samego nicka
co ty ???

DePeSz