Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 18:31:29 MET DST

On Mon, 15 Sep 1997 21:20:01 +0200, depesz_at_free.polbox.pl (Hubert DePeSz
Lubaczewski) wrote:

>Radoslaw Poplawski wyrzezbil(a) ...
>
>o boze. ktos kiedys mowil ze winda oglupia. who to jest polecenie irca.
>wydaj polecenie (POD IRCEM):
>/who *wroclaw.tpnet.pl
>mam przeliterowac ???

Nigdy nie uzywam irc, bo twierdze, ze irc oglupia :).
Sugerujesz, ze aby sprawdzic czy ktos jest on-line musze: zapamietac nicka,
domene, miec program do IRC-a (ktory _sam_ zajmuje wiecej niz ICQ),
zalogowac sie na serwer, wydac komende, itp??? Dobrze chociaz, ze nie musze
po odbior informacji isc na poczte :>

A, zapomnialem: co mi po tej informacji, ze sie z glupia spytam?

>zgadza sie nie ma. ale od czego sa serwisy z softem pod winde. sam uzywam
>warftp daemona (pod win95). chodzi cudownie dobrze. wrecz zaskakujaco
>dobrze (zwlaszcza jak sie wezmie pod uwage, ze dziala nie na linuxie
>tylko na wingrozie)

Aha, mam przesylac plik znajomemu przy uzywaniu serwisu windzianego. Czy aby
rozumiesz co mi proponujesz?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
F1: http://www.polbox.com/f/formula1/
F1LC: http://www.polbox.com/f/formula1/competition/competition.html
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --