Re: ICQ - co to takiego?

Autor: Dariusz Toczyński (DarekT_at_AntySpam.polbox.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 21:23:28 MET DST

On Tue, 16 Sep 1997 16:31:29 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) wrote:

Paaaanie! To sie przerodzilo w nastepna "swieta wojne".
Ja takze uzywam IRC okazjonalnie i ICQ jest dla mnie niezastapione.
Nie wyobrazam sobie, zebym mogl osiagnac to, co z ICQ mniej niz 5-6
cioma programami. Jest to jedno z najbardziej wszechstronnych narzedzi
jakie widzialem (wiem, wiem... fanatykow nie przekonam :-) )

BTW: Dostalem FWD info, ze ma jakis bug w zabezpieczeniach i 22
wrzesnia lepiej go nie uzywac... Nie wiem, czy to prawda, ale lepiej
"dmuchac na zimne"

P.S. Z gory odpowiedz na kpiny IRC-ownikow: jesli to wirus, to rownie
dobrze moglby byc w skryptach RC, albo w javie, czy activeX.

P.P.S. Wszystkim uzwajacym ICQ radze dodanie serwerow - od icq.xxxx do
icq5.xxx - znikaja problemy z polaczeniem