Re: Drukarki HP to dobre drukarki (dla serwisu)

Autor: Zbyszek Czapnik (czapnik_at_polbox.com)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 14:06:35 MET DST

On Sat, 13 Sep 1997 11:13:20 +0200, "Andrzej J. Turowicz"
<at_at_buchalter.com.pl> wrote:

>Od lat, to jest od 1979 eksploatuję drukarki HP
Powinni Ci dać medal "za odwagę, cierpliwość i męstwo"!!!!!!!!!!!

>Miałem do czynienia mniej więcej z 100 sztuk różnych typów od
>HP III do HP LJ 6, 6P
A to fajnie! Dobrze, że to Ty je zajeździłeś a nie one Ciebie!
Ja jestem wykończony przez jedną HP5L.

>Nigdy nie miałem z nimi problemu, zwykle kłopoty sprawiał papier nędznej jakości.
Tak papiery z firm innych niż HP nie są oryginalne i nie kosztują
kilka razy tyle. A cierpienie duchowe z braku firmowego papiru jest
jakże straszne......

>Jedyne co mnie się niepodoba to pomniejszenie pola wydruku,
>niepełne A4 pod Dos'em na drukarkach atramentowych.
Powiem więcej! Aby wydrukować A4 w pełnej rozdzielczości, z w miarę
normalną liniaturą należy rozbudować pamięć drukarki do conajmniej 2
Mb.

>Od czasu do czasu na grupach ktoś sie denerwuje że mu papier itd. itp.
>Naprawdę winny jest papier lub kurz z tego papieru. Papier z Kwidzynia
>jest zakurzony i elektryzuje się. To przyczyna problemów.
Nie wiedziałem, że firma Xerox ma oddział w Kwidzyniu! Pewnie razem z
firmą Canson i jeszcze kilkoma innymi zmówiły się na to biedne miasto.

Zagadka:
Dlaczego firma Adobe wypuściła własne sterowniki do drukarek HP?
Dlaczego firma Microsoft napisała własne sterowniki do Windows NT dla
drukarek HP?

BO MAJĄ DZIAŁAĆ!

(I to bez upgrade z internetu!)

Zbyszek Czapnik