Drukarki HP to dobre drukarki

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Sat 13 Sep 1997 - 11:13:20 MET DST

Od lat, to jest od 1979 eksploatuję drukarki HP

Miałem do czynienia mniej więcej z 100 sztuk różnych typów od
HP III do HP LJ 6, 6P

Nigdy nie miałem z nimi problemu, zwykle kłopoty sprawiał papier nędznej jakości.

Jedyne co mnie się niepodoba to pomniejszenie pola wydruku,
niepełne A4 pod Dos'em na drukarkach atramentowych.

Od czasu do czasu na grupach ktoś sie denerwuje że mu papier itd. itp.
Naprawdę winny jest papier lub kurz z tego papieru. Papier z Kwidzynia
jest zakurzony i elektryzuje się. To przyczyna problemów.

      Andrzej J. Turowicz

at_at_buchalter.com.pl
at_at_tech-center.com

telefon (71)3455610