Re: Jaka drukarka ?

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 13:50:22 MET DST

> Jesli HP to na pewno nie 400 lub 340 - sa awaryjne (wiadomosc
potwierdzona
> w serwisie HP). Lexmarka uzywalem i szybko zmienilem na HP 690.
Teraz
> cwicze HP 670 i jestem z niej zadowolony.

Używam HP 690 C i jestem z niej b. zadowolony. Czasem jak dużo
drukuję to potrafi zbzikować. Zdarzyło mi się to kilka razy od prawie
roku użytkowania.

> Z tanszych polecalbym EPSONA
> Stylus 200. Ma bardzo przydatna ceche, ze rozumie znaki sterujace z
> drukarek iglowych, bo wydrukowanie czegos spod DOS na HP doprowadza
mnie
> czasem do rozpaczy...
> Pozdrowienia.

Co do Epsona to tylko to jest jego zaletą. Miałem Stylusa 800 ECP -
straszne gówno. Kupiłem go bo myślałem że zaoszczędzę na tuszu.
Zaoszczędziłem nic bo po 4 wymianach poszła głowica i mam teraz zebrę
zamiast tekstu.

Przy zakupie drukarki zwróć uwagę na głowicę - czy jest zintegrowana
z pojemnikiem na tusz - czy też nie.
Możesz się urządzić tak jak ja. Radzę kupić drukarkę która ma głowicę
zintegrowaną z tuszem. Droższy tusz ale to się opłaca. Rozmawiałem ze
znajomym grafikiem - który jest skazany na Epsona ze względu na jego
wysoką rozdzielczość. Mówił że wymienia głowice co 6 miesięcy albo
częściej. W tym roku wymieniał 2 razy!!! Po zatym głowice w Epsonie
są b. wrażliwe na kurz. W moim przypadku podejrzewam że do dysz
przykleiły się jakieś włoski których nie można usunąć.

--
Michał Piotrkowicz